2023. december 5., kedd

Pozitív Nap

Mai napom egészen jónak mondható. Sok feladatot tudtam ellátni, bár a reggelem elég rosszul indult. Amikor felébredtem és kiléptem a konyhába, 1halom mosatlan edény és teli mosogató tárult a szemem elé... majdnem elsírtam magam, helyette szenvedtem 1sort. Végül csak délután kezdtem neki a mindennapi munkának 1Rivotril beszedését követően. Persze mindezek előtt jól "bekávéztam", hogy bírjam a mai napot (is). Estefelé kicsit chateltem, majd beléptem - kb 2 év után először - a bura.hu - ra. Szerencsére láttam ott még 1-2 régi ismerőst. Gondoltam megpróbálkozom a barátkozással. Holnap felnézek, írt e valaki. :) 

2 megjegyzés:

40 év boldogtalanság, hiány ~ ilyen vagyok ma

  Öreg / meggyötört az arcom, de LEGalább a vonásaim azok teccenek. :) <333  Vajon a volt osztálytársaimnak szép, kisimult az arcuk, vagy...