2024. szeptember 14., szombat

Cím Nélkül

Még élek... nem mondom h sajnos, de majdnem valami hasonlót érzek. Nem az emberek, a család vagy valaki miatt. Javulás nem sok van habár felhíztam 53kgra. Azt látom magamon, hogy van már hasam, a karom nem vékony, a lábaim, csípőm szélesebb. Közben elolvastam itt néhány kommentet... igaziból kissé meglepődtem, h ilyen sokan vagy sokat írtatok. Igaz, hogy igen, lehetővé tettem itt a kommentelést. Én azt gondolom egyébként, hogy az Anorexia nem jó hanem valaki tényleg ezt érezheti az egyetlen (?) Kiútnak... nem tudom, mert én sohasem voltam Anorexiás. Most azt is írhatnám ismét, hogy sajnos, vagy nem sajnos. Igaziból az ész azt mondja nem sajnos. Ugyanakkor azt is hogy de sajnos. Nem vagyok őrült, csak egyedül és szomorú. Nem, nem szeretném senki párját elvenni. Nem tudom miért és hogyan kerültem ilyen állapotba... azt tudom, hogy 2001 körül lettem beteg. Nem vagyok biztos abban, hogy önmagamtól kerültem e olyan állapotba vagy pedig esetleg drogot kevertek az italomba. Nem tudom. Amit tudok, hogy nem vagyok valami jól... nem tudom, hogy segítsenek rajtam... én nem vagyok orvos... az a gond, tényleg nem érzem magam jól. Ez van. Talán jobb kedvem lenne, ha ismét 50kg alá kerülnék. Nem tudom miért. Lehet valami régi negatív emlék, fogalmam sincs. Jó lenne ha nem ilyen rosszkedvű lennék. De az a gond, hogy úgy látszik számomra, ennek nem mindig van külső oka. Nem gondolom azt, hogy depressziós vagyok. Nem szeretnék Intézetbe kerülni. A családom és 1-2 netes barát a segítségem... nem tudom igazán, mit kellene akarnom. Persze, azt hogy jobban legyek, de hogyan...mi a motiváció, inspiráció vagy akármi...?  Ha nem az ami jó...? A "rosszat" miért akarjam vagy ha azt én rossznak gondolom...? Nem tudom mi a megoldás... az szerintem önbecsapás, ha valami ami jó azt letagadod... pl ha jó az, hogy neked jó pl. vékonyan, akkor miért tartanád jónak az ellenkezőjét...? Persze vannak mindennek jó és rossz oldalai. Mindenki maga is tudja részben mit tart jónak, mennyiben és miért. Én nem értek annyira egyet abban, hogy valakit gondnokságba helyezzenek az akaratán kívül. Ez a jogaitól való részleges vagy több megfosztást jelenti. Meg szeretném kérdezni, miben hibáztam. Persze, mindegy, mert szerintem nem "csak" én hibáztam. Aki gondolja, hogy hibázott, az esetleg leírhatja. Nem kötelező.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

valentinyimarta.hu

Továbbra is elérhető a személyes weboldalam, bár amikor kicsit sok már, néha leveszem a siteot. https://www.valentinyimarta.hu