2023. december 20., szerda

Az 1tlen Járható Útnak Az Anorexiát Tartom

...mivel egész életemben kivülálló voltam, s a meg-nemértettség súlyával küzdöttem. Azt érzem, Marcell megért engem. Ezért is szeretem ŐT ennyire. A kórházban volt 1Anorexiával küzdő fiatal lány. Azt mondta, én vagyok a példaképe. Ez jólesett nagyon. Utólag azt gondolom, biztos úgy értette, hogy Nekem Ő a példaképem. Ebben lehet valami, de komolyan. Igen. El lehet ítélni, de Anorexiás szeretnék lenni. A robotolás valahogy nem az én világom.

5 megjegyzés:

  1. Az anorexia nem út, hiszen nem vezet sehova, legfeljebb a betegséghez és a szenvedéshez. Vajon érdemes egy olyan embert, aki egyáltalán nincs jelen az életedben, képzelt tulajdonságokkal felruházni? Szerintem a robotolásnak nem az önpusztítás (anorexia) az alternatívája.

    VálaszTörlés
  2. Azt érzed, Marcell megért téged? Ezt realistán úgy mondhatnánk, azt KÉPZELED, hogy megért. Miközben tizensok éve megmondta, hogy ne keresd többet, és ő sem érdeklődik felőled. Egyoldalúan, rögeszmésen ábrándozni valakiről súlyos önbecsapás és időpazarlás. A hűségnek csak egy kapcsolaton belül van jelentősége, anélkül ugyanolyan értelmetlen, mint egy biciklipumpa bringa nélkül, vagy egy pár evező csónak nélkül. Senki sem fog megjutalmazni ezért a kéretlen rajongásért. Ha a másik ember nem akar tőled semmit, azon az idő nem változtat. Csak magadat szomorítod ezzel hosszú évek óta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolom, erre sem fog válaszolni...

      Törlés
  3. Azt írod, hogy anorexiával küzdő lány. Szóval akkor ezek szerint tudod, hogy az anorexia egy nagyon káros dolog és ennek ellenére mégis anorexiás szeretnél lenni? Vajon mi lehet ennek a magyarázata? Vagy a robotolás elkerülése lenne az ok? Hogy olyan állapotba kerülj, hogy munkaképtelen legyél?

    VálaszTörlés
  4. Ez elég logikátlanul hangzik. Megmondta, hogy hagyd békén, de te meg erőszakoskodsz? Csakazértis, nehogy már az legyen, amit a másik szeretne? Ez zaklatás... Jó, hogy nem férfinak születtél, mert akkor már lehet, hogy a sitten csücsülnél erőszakolás miatt. Szerintem kérj segítséget valakitől, mert ez nagyon súlyosnak tűnik!

    VálaszTörlés

40 év boldogtalanság, hiány ~ ilyen vagyok ma

  Öreg / meggyötört az arcom, de LEGalább a vonásaim azok teccenek. :) <333  Vajon a volt osztálytársaimnak szép, kisimult az arcuk, vagy...