2023. december 7., csütörtök

Miért kellene feladnom...?

Miért kellene a "kritikusokra" hallgatnom, és feladnom...? Igaz, 40 éves vagyok, de ha minden igaz, Ő már 33 éves lesz 2 nap múlva. Ez éppen az a kor számára amikor már családja lehet vagy már van, de semmi sem biztos. Úgyértem, nem tuti, hogy Élete Szerelmével van, mondjuk tuti nem én vagyok az, de nagyon is szeretnék Róla törődni, s gondoskodni, s hátha MAJD ezt értékelni fogja VALAMIKOR. Nem azt mondom, hogy a Jelenben. De én nem szeretném feladni. Különben is, miért szégyellnivaló AZ, hogy 40 évet megéltem már...? Attól még nézhetek ki valahogy, és azt is tudom, őszinte vagyok és szerintem - jólelkű. Persze a kinézet a minden, de HA! Lefogynék, TALÁN még be is jöhetnék Neki. Mai idézeteim:



A "kritikusoknak":
Lehet, hogy egész életemben egyedül leszek, de legalább nem olyannal élek, akit nem szeretek. Így mondhatjuk talán singli vagyok, de nem kell kényszerből olyannal lennem akivel nem szeretnék. Sajnos a családom "elmarta" már Őt tőlem, de nem vagyok boldogtalan, sőt.
 


11 megjegyzés:

  1. Nem feladnod kellene, hanem belátnod, hogy értelmetlen valakiért tizensok évvel ezelőtti felszínes netes ismeretség alapján egyoldalúan rajongani, főleg ha az illető látni sem akar téged. Feladni küzdelmet szokás, de neked nincs miért küzdened, csak egy fantáziához ragaszkodsz, amiből semmi örömed nem származik.

    VálaszTörlés
  2. Belátása annak, hogy sok éven keresztül feleslegesen fektetett energiát abba, ami élteti? Ha képes lenne ezt belátni, akkor el sem jutott volna erre a szintre. Pár hónapig szomorkodott volna, és lépett volna tovább egy normális kapcsolatba. Pedig biztos, hogy mondták neki mások is, hogy ezt nem kellene erőltetni, de nem hallgatott senkire, csak ment a saját feje után.
    Egyébként érdekes, hogy az emberek bármennyire is el vannak fáradva, a rosszra, hülyeségre mindig van energia...

    VálaszTörlés
  3. Tény, hogy nála ez szinte vallásos hitként működik. Ha lemondana róla, mi maradna helyette? Egy elszigeteltségben élő, középkorú nő magánya, akihez egyedül a mostohaapja közeledik.

    VálaszTörlés
  4. Szóval, csinált magának egy vallást.
    Ha lemondana róla, akkor maradna a valóság, aminek ő is a része.
    És ezeknek a defectusoknak mi az alapvető oka?
    Azért remélem, hogy a mostoha apa nem 'úgy, közeledik hozzá...

    VálaszTörlés
  5. Az alapvető ok az, amit Márti immár évtizedek óta nyíltan és bátran felvállal, a régi blogján, a bura.hu-n és máshol is.
    Azt a kifejezést pedig okkal használtam.

    VálaszTörlés
  6. Okkal? Lehet, hogy nagyon félre értem, de ha mégsem, akkor meg kellene tenni a szükséges lépéseket.

    VálaszTörlés
  7. Illetve, még mindig nem világos számomra, hogy mit vállal fel

    VálaszTörlés
  8. A mentális betegséget. (És nem érted félre.)

    VálaszTörlés
  9. Ezek szerint te jól ismered a helyzetet. Nem a mentálisra gondolok, hanem a másikra. Ha van rá kézzel fogható bizonyíték, akkor nem biztos, hogy annyiban kellene hagyni...

    VálaszTörlés
  10. Azt nem mondanám, mindenesetre bonyolult helyzet.

    VálaszTörlés
  11. Oké, bonyolult, de mi volt a kiindulási alap?

    VálaszTörlés

40 év boldogtalanság, hiány ~ ilyen vagyok ma

  Öreg / meggyötört az arcom, de LEGalább a vonásaim azok teccenek. :) <333  Vajon a volt osztálytársaimnak szép, kisimult az arcuk, vagy...