2023. december 7., csütörtök

Hát ez így nem annyira fair, sem pedig jónak nevezhető...

Jól van jól... magamnak hazudok, ezt tudom. De legalább még "nem veszítettem el a reményt". Meddig remél az ember...??? Hát ja, szerintem is az utolsó pillanatig. Isten szeret engem valamiért, mert még életben vagyok. Szeretnék is élni, ha lehet, Örökké! Azonban az nem mindegy, pokolban vagy mennyországban él az ember. JA, s nem kérek senki sajnálatából. Szánalmas vagyok, tudom, de igaziból lehet, hogy jobban megérdem(elném) a boldogságot mint a legtöbb átlagos ember - mivel vártam. Lehet, semmi értelme, s jóllehet, már nem is vonz annyira Életem Szerelme fizikálisan, de az tény, hogy Lelkileg Szeretem. Testileg nem tudom hová tenni már ezt az egész dolgot (érzést). Úgymond a gyógyszerek kb impotenssé tettek. Semmi baj.





8 megjegyzés:

  1. Hát ez így nem annyira új, sem pedig életnek nem nevezhető.

    VálaszTörlés
  2. Bocsánat, az előzőt nem bántásnak szántam. Új blogot indítani, új szelfiket posztolni – ettől nem fog megváltozni semmi, ezek csak külsőségek.

    VálaszTörlés
  3. Megkérdezted valaha azt a valakit, hogy mit szól a te érzéseidhez? Mit válaszolt?

    VálaszTörlés
  4. Élete Szerelmével mindössze csetelt egy nyilvános csetoldalon kb 15 évvel ezelőtt. Az akkor csupán 18-19 éves srácról így szerzett kevéske infó alapján kialakított róla egy idealizált képet, és "beleszeretett". Tehát a rajongásának a tárgya nem is egy valós személy, hanem egy továbbgondolt fantáziakép. Ezután egy darabig zaklatta is a fiatalembert, üzenetekkel bombázva őt egészen addig, amíg minden felületen le nem tiltotta hősnőnket. A srác sose adta jelét, hogy barmit is akarna Mártitól, bár neki meggyőződése, hogy viszontszeteti, sőt szexelni is szoktak (mindezt telepatikusan illetve asztrálisan). Sőt 2014-ben a Facebook-on el is jegyezték egymást (ez bizonyára egy gonosz tréfa volt Márti egyik netes "jóakarója" részéről), innen a Fb-on azóta hirdetett kapcsolati státusz.
    Említésre méltó tévképzet még, hogy Jézus összeadta őket, és hogy Márti családja is (tkp a teljes emberiséggel együtt) "Reménykébe" szerelmes, ezért féltékenységből(!) elmarták tőle.

    VálaszTörlés
  5. Hú, ez nagyon súlyos eset!

    VálaszTörlés
  6. Aki magának hazudik, az másnak is hazudni fog. Innentől kezdve azt hisznek el a történeteiből amit akarnak. És ha nem hisznek el valamit, akkor neked nincs jogod számon kérni tőlük a jóindulatot. Úgyhogy talán be kellene fejezni a hazudozást saját magadnak és mások felé is...

    VálaszTörlés
  7. "Tudom, hogy becsapom magam, de félek szembenézni a valósággal (t.i. hogy magányos, másoktól függésben élő, középkorú nő vagyok), és azt képzelem, hogy ha elég kitartóan hazudok magamnak, akkor végül elnyerem a jutalmamat."

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, és végtelenül gyermeteg is.

      Törlés

40 év boldogtalanság, hiány ~ ilyen vagyok ma

  Öreg / meggyötört az arcom, de LEGalább a vonásaim azok teccenek. :) <333  Vajon a volt osztálytársaimnak szép, kisimult az arcuk, vagy...