2024. szeptember 14., szombat

A Zsidókról

Most ismét egy komolyabb téma: A Zsidók. Én azt teljesen elítélem, amin a Zsidók korábban keresztülmentek, amit Velük tettek a nácik. Nem tudok sokat erről, nem olvastam utána, csak amiket hallásból tudok a szüleimtől. Én nem tudom azt, hogy én vagy a szüleim zsidók e, de nem tartom igazságosnak azt, ha pl. valaki rasszista. Én bennem soha meg nem fordult az a gondolat, hogy valakit lenézzek a származása stb. miatt. Ami kicsit talán nehezebb számomra, az talán a melegek "elfogadása", de őket is elfogadom, csak sajnos nekem konkrétan volt rossz tapasztalatom, de attól még nem az összes meleggel van bajom, csak azokkal a ffiakkal, akik szerintem melegek, s a nőket nézik le. Ez lehet kissé zavaros, de a lényeg szerintem, nem szabad soha általánosítani. Minden ember különböző, s egyedi. Legyen akár roma, zsidó, meleg stb., az embert magát kell nézni.

3 megjegyzés:

  1. Ne haragudj, de ennek a posztnak se füle, se farka. Indokolatlan, semmitmondó és zavaros. Ha csak ennyi mondanivalód van valamiről, akkor ne posztolj róla.
    Aki meleg (vagy leszbikus), az a saját neméhez vonzódik, de ebből nem következik, hogy az ellenkező nemhez tartozókat lenézi. Sőt, rengeteg heteroszexuális férfi létezik, aki lenézi a nőket. Ezzel nem is mondtam újat, igaz? Emellett sok homoszexuális van, aki becsüli a másik nemet. Tehát ez egyáltalán nem a szexuális beállítódástól függ.
    Az életkörülményeid miatt viszonylag keveset tudsz a világról, de ez nem szégyen. Nincs baj azzal, ha valamiről nem tudsz véleményt megfogalmazni. Ami nem megy, azt ne erőltesd.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyébként azt gondolom, nem kell minden írásnak hosszúnak lenni. Kevesebb szóval is le lehet írni, egyszerűen, amit az ember mondani szeretne. Persze, nem vagyok egy fogalmazó zseni, de ennyi mondandóm volt perpill.

      Törlés

valentinyimarta.hu

Továbbra is elérhető a személyes weboldalam, bár amikor kicsit sok már, néha leveszem a siteot. https://www.valentinyimarta.hu