2024. szeptember 14., szombat

Fontos A Megbocsájtás

Arra jöttem még rá, hogy mennyire fontos a megbocsájtás, illetve az, hogy ne legyünk senki iránt haraggal. Arra kell - szerintem - gondolni, hogy senki sem hibátlan vagy tökéletes. Persze vannak amiket nem egyszerű "elnézni", vagy megbocsájtani, de én mindig úgy éreztem, semelyik élő ember sem érdemel meg olyan büntetést szerintem, ami vagy az egész életére szól, vagy pedig visszafordíthatatlan. Emberek vagyunk, és hibázunk, folyamatosan tanulunk jobb esetben. Hát igaziból senkinek sem kívánok soha semmi rosszat, amikor a leginkább önmagam vagyok. Persze gyakran könnyű ítélkezni. A megbocsájtás fontos szerintem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

valentinyimarta.hu

Továbbra is elérhető a személyes weboldalam, bár amikor kicsit sok már, néha leveszem a siteot. https://www.valentinyimarta.hu